dimecres, 16 de juny del 2010

Una putada rere una altra

Doncs bé... m'ha arribat un correu dient que gràcies, però que han trobat una altra persona amb més experiència amb els nens i en el mundillo podrit de les acadèmies d'idiomes que jo.
No sé si n'hi ha prou amb portar des de l'any 2000 treballant amb criatures, i amb 6 cursos sencers d'acadèmies, 7 estius de casal, 9 anys de cau, 1 temporada de colònies, 1 curs sencer de profe i una substitució a primària.

O troben que em passo de llesta, o troben que em passo de tonta.

És DEPRIMENT.

Up in smoke, you've lost another lover
As you take a hit off your last cigarette
Strung out, burned out
Yeah you're down on your luck
And you don't give a huh!
'Til the best part of you starts to...twitch
Ain't that a...bitch

Freak out!
I'm alone now
I feel just like I'm losin' my mind
'Cause love is like the right dress
On the wrong girl
You never know what you're gonna find
You think you're high and fine as wine
Then you wind up like a dog in a ditch
'Cause love is like a wrong turn
On a cold night
Yeah, ain't that a bitch...


Then you feel so out of place
Lickin' up the arsenic
From the same old lace
You know the stuff is poison
But you gotta have a taste


Freak out!
I'm alone now
I feel just like I'm losin' my mind...



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada